Acer Aspire 6920G-6A4G25MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 6920G-6A4G25MN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

peter13378_ned 08-09-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 6920G-6A4G25MN

ik vind dit echt een heerlijke laptop vooral de videokaart nvidia geforce 9500m gs met 512mb eigen geheugen echt een laptop om te gamen.

veel beter dan de videokaart van intel de Intel® Graphics Media Accelerator X3100 die je in veel laptops tegenkomt.

het enige nadeel vind ik de voorgeinstaleerde vista van acer die heb ik er na een paar uur al afgehaald omdat hij ontzetend traag werd ik heb er nu een eigen vista op gezet en nu loopt hij als een speer.

deze laptop is echt een aanrader!!!

Mr Sven 01-07-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 6920G-6A4G25MN

Goede laptop. Ziet er goed uit. Het toestenbord is even wennen, gezien deze naar rechts is verschoven voor de mediatoetsen, maar typt lekker.

Nadeel van de laptop is dat veel dingen glansen, en hierdoor is vuil duidelijk zichtbaar. Vet en stof zie je zo zitten.

De mediatoesten zijn handig in gebruik, maar vergrendelen van de toetsen is verstandig. Ik heb menigmaal een ander nummer opgezet toen ik per ongeluk er overheen bewoog.

De vingerscan werkt goed. Vluchtig je vinger er over heen halen, zonder veel moeite te doen, en hij werkt. Deze kan je dus gebruiken om in te loggen op Windows, maar ook om wachtwoorden te onthouden van websites en dergelijke. Daarnaast kan je ook de modus Fingernav inschakelen, hiermee kan je scrollen.

Het geluid is goed. Het is een 5.1 systeem.
Maar af en toe, als het geluid vol aanstaat gaat de subwoover (hier Tuba genoemd) kraken. Het volume even laag laten staan, en het is weer opgelost. Ik weer niet of dat alleen bij mijn laptop is, maar ik heb er zelf geen hinder van.